Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap
Son Konular
KonuYazanGönderme Tarihi
»
Paz Mayıs 23, 2010 11:51 am
»
Paz Mayıs 23, 2010 11:51 am
»
Paz Mayıs 23, 2010 11:50 am
»
Paz Mayıs 23, 2010 11:46 am
»
Paz Mayıs 23, 2010 11:46 am
»
Paz Mayıs 23, 2010 11:33 am
»
Paz Mayıs 23, 2010 11:33 am
»
Paz Mayıs 23, 2010 11:33 am
»
Paz Mayıs 23, 2010 11:32 am

Paylaş|

Bulletstorm - Ön Bakış (X-Box 360)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
YazarMesaj
~> ananas123 <~
Üye
Üye
ananas123
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 45
Tecrübe Tecrübe : 135
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 23/05/10

Bulletstorm - Ön Bakış (X-Box 360) Vide
MesajKonu: Bulletstorm - Ön Bakış (X-Box 360) Bulletstorm - Ön Bakış (X-Box 360) I_icon_minitimePaz Mayıs 23, 2010 11:16 am

En tehlikeli botanik bahçesi


People Can Fly ismi kimseye yabancı gelmeyecektir. Özellikle
Painkiller konseptiyle FPS severlerin ilgisini çekmişti. Hatırlarsanız,
Painkiller'da bulmaca çözme ya da çıkış yolu bulma olaylarına çok fazla
takılmıyorduk. Haritaların belli başlı noktalarında, üzerimize direkt
olarak saldıran düşmanları yok etmek için uğraşıyorduk ve mücadelemiz,
cehennemin derinliklerine inene kadar devam ediyordu.

Kimi FPS'ciler, aksiyonun yanında
bulmaca öğelerini tercih ederken, kimisi de sorgusuz sualsiz direkt
aksiyona dalmaktan hoşlanıyor. İşte bu açıdan bakıldığı zaman
Painkiller, gerçekten de bir ağrı kesici niteliğindeydi. People Can Fly,
şu sıralarda da hummalı bir çalışma içerisinde ve yakın zamanda
Bulletstorm ile ortalığı sallamayı düşünüyor.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Nereden nereye

Öncelikli olarak şunu belirtilelim, yapımın dağıtımını Electronic Arts
üstlenecek. Bu bilgi duyulduğu zaman
yapım daha dazla merak uyandırır hale geliyor. Bilim kurgu öğeleriyle
donanmış olan Bulletstorm, Stygia isimli bir gezegende geçecek. Bu
gezegen, daha önceleri cennet gibiyken, maruz kaldığı bazı sıra dışı
reaksiyonlardan sonra vahşi yaşamın odağı haline geliyor. Tüm gezegen,
vahşi yaratık ve bitkilerle doluyor ve cehennemden farksız bir hale
geliyor.

Ana karakterimiz Grayson Hunt. Kendisi, daha evvel Federation isimli
askeri grupta yer alan bir asker. Zamanla yanlış tarafta olduğunu
anlayarak gruba ters düşen hareketlerde bulunmaya başlıyor. Neticede
kendisi gruptan ihraç edilerek, ortağıyla birlikte uzayın derinliklerine
sürülüyor.

Hunt, bu duruma daha da sinirleniyor ve kendi kurduğu koalisyon ile
birlikte Federation uzay gemisine saldırıyor. İki gemi de ağır hasarlar
alarak, Stygia isimli gezegene düşüyor. Şans eseri Grayson Hunt ve
ortağı hayatta kalıyor, fakat şimdi onları daha zor şartlar ve insan
etine hayır demeyecek bir vahşi hayat beklemektedir.

Bulletstorm'un videolarından edindiğimiz izlenime göre, FPS mantığı yine
Painkiller'daki gibi olacağa benziyor. Karşımıza bol bol bitkiler ve
yaratıklar çıkacak ve amacımız bu saldırıdan sağ olarak çıkmak.
Silahımızı kaptığımız gibi mermileri düşmanların üzerine boşaltmak
gerekli, ancak yapımcılar Bulletstorm'da bunu biraz daha renklendirmeye
çalışmış. Her düşman öldürdüğümüzde puanlar kazanacak ve hem kendimizin,
hem de silahlarımızın yeteneklerini bu puanlar ile geliştirebileceğiz.
Kilit nokta ise şu, düşmanları sadece üzerlerine mermi sıkıp
öldürmektense, farklı yollarla öldürüp daha fazla puan kazanmaya
çalışacağız. Daha güçlü silahlara ulaşabilmenin yolu da buradan geçiyor.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Düşmanları kritik noktalardan vurmak, kafalarından vurmak, bomba ile
toplu katliam yaratmak gibi öldürme şekilleri, bize fazladan puanlar
kazandıracak. Bunların dışında kullanabileceğimiz bir kancamız ve
tekmelerimiz bulunuyor. Silahlarımızla birlikte bu yeteneklerimizi
kullanıp, kombinasyonlu öldürme şekilleri uygulayabilir ve daha fazla
puan kazanabiliriz.

Bir düşmanı kancayla kendimize çekip, bir tekme atıp, ardından kafasına
kurşunu sıktığımızda gerçekten yüklü miktarda puan kazanabiliriz.
Çevresel etmenler de puan kazanmamızda son derece önemli. Gezegen
üzerinde dikenleri olan kaktüse benzer bitkilerle karşılaşacağız.
Düşmanları bir tekme ile bu dikenlere saplamak bizi hem mermi israfından
kurtaracak, hem de ekstra puanlar kazandıracaktır.

Yapımcılar, boss savaşlarına önem verileceğini belirtiyor. Bol bol
boss'lar ile çarpışacağız ve onları yok etmek için stratejik düşünmemiz
gerekecek. Zayıf noktalarını yakalamaya çalışacağız ve bunlardan
yararlanabilmek için daha farklı kombinasyonlar geliştireceğiz. Ekran
görüntülerine baktığımız kadarıyla bu boss'lardan birisi de, dev bir
bitki ve özellikle kollarından kurtulmak için epey efor sarf etmemiz
gerekiyor gibi.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Su verme, mermi sık


Patlama efektlerinin ve ekrandaki düşman sayısının çok fazla
olabileceğini varsayarak, yapımcıların grafik motoru üzerinde de fazlaca
çalışmaları gerekiyor. Yine de People Can Fly, bu konuda Painkiller'dan
tecrübeli olduğu için sağlam grafiklerle birlikte iyi bir optimizasyon
sağlayabilecektir. Bulletstorm, 2011'in ilk çeyreğinde, PC, PS3 ve X360
için de piyasalarda olacak.

Bulletstorm - Ön Bakış (X-Box 360)

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Bulletstorm - Ön Bakış (X-Box 360) Ayow9tPC Oyun Paylaşım :: Oyun Anlatımları Ve İncelemeleri-